УСРЕДСРЕЂЕНОСТ НА КОРИСНИКА
Корисници производа и услуга ЈП "ГАС-РУМА" су индивидуални, комунални и индустријски потрошачи природног гаса, локална заједница и предузећа за чије процесе је неопходна гасна опрема, гасоводи, гасне и друге инсталације. У ЈП "ГАС-РУМА" је установљена организација која је оријентисана према кориснику.
Руководство прикупља информације о задовољству купаца/корисника преко анкете и у директним контактима. Ове информације се прикупљају у личним контактима, у контактима оствареним између запослених и купаца/корисника и на све остале доступне начине.
Сваки запослени је дужан да све битне информације у вези са купцем/корисника, до којих дође у дитектној комуникацији, или на други начин, саопшти свом претпостављеном, односно директору. Ове информације представљају подлогу за покретање активности на повишењу задовољства купаца/корисника, о чему одлуку доноси руководство. У склопу тога, руководство мора да разматра могућности и ризике, који утичу на задовољство купаца/корисника и да се тиме бави и предузима одговарајуће мере.
Поред корисника, ЈП "ГАС-РУМА" води бригу и о запосленим радницима, оснивачима предузећа, интересима јавног сектора (односно шире друштвене заједнице) која такође има своје захтеве који не смеју бити запостављени ни у једном тренутку.
Циљ ЈП "ГАС-РУМА" у будућности је потпуна усредсређеност на корисника у смислу да његова очекивања буду испуњена.